НТКУ пояснила причини відсутності пост-шоу після «Євробачення-2016»

НТКУ пояснила причини відсутності пост-шоу після «Євробачення-2016»

18:29,
24 Травня 2016
1966

НТКУ пояснила причини відсутності пост-шоу після «Євробачення-2016»

18:29,
24 Травня 2016
1966
НТКУ пояснила причини відсутності пост-шоу після «Євробачення-2016»
НТКУ пояснила причини відсутності пост-шоу після «Євробачення-2016»
Відсутність пост-шоу, на яку дорікали телеканалу глядачі, зумовлена фінансовими можливостями та наявністю працівників, кажуть на «UA:Першому».

Про це йдеться у відповіді прес-служби на запит «Детектора медіа».

«НТКУ планувало відпрацювати телевізійну складову конкурсу якнайширше. Результат, який вийшов, зумовлений фінансовими можливостями та наявністю живих людей.

Кожного дня команди в Стокгольмі й Києві готували по два щоденники, а також робили матеріали для фільмів та шоу, що передували півфіналам та фіналу “Євробачення”.

Окрема група працювала над забезпеченням роботи національного журі,  ще одна опікувалася трансляціями основного шоу, які передбачали також попередні кількагодинні репетиції та прогони, а інша відповідала за своєчасне інформування інтернет-аудиторії про останні події конкурсу та за веб-трансляції», – йдеться у відповіді.

«Ми вдячні глядачам за високі вимоги до майбутнього суспільного мовника і завжди відкриті до критики, порад та запитань. Своїм головним завданням вважаємо докладати максимальних зусиль у служінні інформаційним потребам українського суспільства», – зазначають на телеканалі.

Нагадаємо, представниця України виконавиця кримськотатарського походження Джамала (Сусанна Джамаладінова) з піснею «1944» перемогла на 61-му Міжнародному пісенному конкурсі «Євробачення», фінал якого відбувся 14 травня в столиці Швеції Стокгольмі.

Також на каналі відповіли щодо неякісної інтернет-трансляції пісенного конкурсу.

 

Коли «Детектор медіа» тільки розпочинав роботу, найпопулярніші українські медіа ще дослухалися до темників. Але завдяки спільній боротьбі журналістів та суспільства це змінилося. Найпоказовіше: Україна пройшла шлях від державного телебачення до Суспільного.

Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.

Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду