Княжицький: В законі про суспільне мовлення не сказано, яким чином працюватиме канал «Культура»

Княжицький: В законі про суспільне мовлення не сказано, яким чином працюватиме канал «Культура»

12:11,
23 Квітня 2015
2137

Княжицький: В законі про суспільне мовлення не сказано, яким чином працюватиме канал «Культура»

12:11,
23 Квітня 2015
2137
Княжицький: В законі про суспільне мовлення не сказано, яким чином працюватиме канал «Культура»
Княжицький: В законі про суспільне мовлення не сказано, яким чином працюватиме канал «Культура»
В законі йдеться про те, що такий канал має бути, але де і яким чином він працюватиме не сказано

Про це заявив народний депутат від "Народного фронту", голова Комітету Верховної Ради України з питань культури і духовності під час засідання комітету, передає Еспресо.TV.

За його словами, закон про суспільне мовлення викликав спротив "комерційників". 

"Очевидно, що наші комерційні мовники, так звані комерційні, бо більшість з них фактично є збитковими і пропагандистськими, не хочуть створення потужного джерела незалежної інформації. В тому числі культурної ідентифікації нації народу, який живе в нашій країні. Для того, щоб це було забезпечено, маємо визначити спосіб отримання частот для каналу "Культура", - зазначив Княжицький.

Депутат зауважив, що Україна в плані роботи над повноцінним суспільним мовленням має орієнтуватись на європейський досвід. Зокрема, Микола Княжицький повідомив, що в Польщі частка суспільних мовників на польському телепросторі займає близько 40%, в Україні приблизно 1,-1,5%. Зокрема, в країні існує вісім каналів суспільного мовлення, серед який є й культурний.

"В Польщі за це канал відповідає міністерство культури, а міністр виділяє спеціальну дотацію на функціонування каналу", - сказав Княжицький.

Коли «Детектор медіа» тільки розпочинав роботу, найпопулярніші українські медіа ще дослухалися до темників. Але завдяки спільній боротьбі журналістів та суспільства це змінилося. Найпоказовіше: Україна пройшла шлях від державного телебачення до Суспільного.

Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.

Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
dt.ua
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду