Молодих працівників Харківської філії НТКУ цікавить, коли компанія отримає логотип Суспільного

Молодих працівників Харківської філії НТКУ цікавить, коли компанія отримає логотип Суспільного

15:36,
17 Травня 2016
3942

Молодих працівників Харківської філії НТКУ цікавить, коли компанія отримає логотип Суспільного

15:36,
17 Травня 2016
3942
Молодих працівників Харківської філії НТКУ цікавить, коли компанія отримає логотип Суспільного
Молодих працівників Харківської філії НТКУ цікавить, коли компанія отримає логотип Суспільного
Генеральний директор філії НТКУ «Харківська регіональна дирекція» Юлія Литинська – про реформування компанії в Суспільне та про те, що найбільше цікавить працівників

Усі державні телерадіокомпанії (ДТРК), відповідно до закону про створення суспільного мовлення, мають увійти до складу публічного акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України». Закінчується перший етап реформування, під час якого всі ДТРК увійшли до складу Національної телекомпанії України, ставши її філіями. Наразі триває процес припинення юридичних осіб ДТРК, по закінченню якого розпочнеться другий етап реформи — корпоратизація і створення ПАТ НСТУ. Сайт «Суспільне мовлення» поцікавився в регіональних ТРК, як проходить реформа, з якими труднощами стикаються компанії і які питання найбільше хвилюють їхніх працівників.

Генеральний директор філії НТКУ «Харківська регіональна дирекція» Юлія Литинська зазначає, що проблем із припиненням юрособи Харківська ОДТРК не має, після врегулювання деяких питань з фіскальною службою процес закриття буде завершений до кінця травня 2016 року.

Після 10-відсоткового скорочення у штаті Харківської філії залишиться 259 співробітників. За словами керівника, наразі колектив найбільше хвилює питання, коли відбудеться наступне скорочення штату і в яких об’ємах. Водночас молодь запитує, коли Харківська філія отримає логотип Суспільного – UA.

Сайт «Суспільне мовлення» вже оприлюднив інтерв’ю з керівниками Закарпатської філії Віталієм Мещеряковим, а Дніпропетровської Валентином Чанглі, а також генеральною директоркою Чернівецької філії НТКУ Любов’ю Годнюк.

– Чи є у вас проблеми з припиненням юридичної особи ОДТРК? Які? Коли, на вашу думку, цей процес може бути завершено?

– Проблем із припиненням юридичної особи Харківська ОДТРК не має. Відбулись усі необхідні перевірки, за результатами – без зауважень. Сьогодні отримали останній акт від фіскальної служби Головного управління ДФС у Харківській області. Після отримання довідок від фіскальної служби пакет документів буде направлено до державного реєстратора. Процес закриття ОДТРК буде завершений наприкінці травня 2016 року.

– Яким чином зараз фінансується ваша філія: як і раніше, через Держкомтелерадіо чи вже через НТКУ?Чи були затримки з виплатою заробітної плати? Який у середньому розмір зарплати у журналістів?

– Філія фінансується головним розпорядником – Держкомтелерадіо. Затримки заробітної плати на сьогоднішній день не існує. Середня заробітна плата журналіста близько двох тисяч грн.

– З яких ще джерел ви можете доплачувати своїм працівникам: спецфонд, рекламні надходження, інше?

– Філія може доплачувати своїм працівникам за рахунок спеціального фонду, який формується від надання платних послуг (реклами).

– Скільки коштів отримала філія за перший квартал 2016 року від реклами? Яка динаміка цих надходжень: вони збільшуються чи зменшуються?

– За I квартал 2016 року філія отримала від реклами близько 377 тисяч грн. Доходи збільшились на третину в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

– Чи оголошено вже вашим працівникам про 10% скорочення? Скільки працівників залишиться після нього?

– Згідно норм законодавства працівники були повідомлені про скорочення з 1 липня 2016 року. Після скорочення у штаті залишиться 259 співробітників.

– Чи є у вас розуміння структури майбутньої ПАТ НСТУ і місця вашої філії в ній?

– Колектив найбільше хвилює питання про те, коли відбудеться наступне скорочення штату і в яких об’ємах. Молодь запитує: «Коли Харківська філія отримає логотип Суспільного».

Коли «Детектор медіа» тільки розпочинав роботу, найпопулярніші українські медіа ще дослухалися до темників. Але завдяки спільній боротьбі журналістів та суспільства це змінилося. Найпоказовіше: Україна пройшла шлях від державного телебачення до Суспільного.

Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.

Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду