На «Українському радіо» стартує інформаційна кампанія «Усвідомлений вибір»

На «Українському радіо» стартує інформаційна кампанія «Усвідомлений вибір»

17:43,
5 Жовтня 2015
3548

На «Українському радіо» стартує інформаційна кампанія «Усвідомлений вибір»

17:43,
5 Жовтня 2015
3548
На «Українському радіо» стартує інформаційна кампанія «Усвідомлений вибір»
На «Українському радіо» стартує інформаційна кампанія «Усвідомлений вибір»
З 5 вересня на Першому каналі Українського радіо стартує інформаційна кампанія «Усвідомлений вибір: абетка виборця», яка пояснюватиме особливості місцевих виборів. Про це повідомляє прес-служба радіо.

За три тижні до місцевих виборів в Україні в ефірі Українського радіо стартував новий соціальний проект «Усвідомлений вибір: абетка виборця». У коротких соціальних роликах представники Центральної виборчої комісії, громадянської мережі ОПОРА та Комітету виборців України роз’яснюють особливості цьогорічного волевиявлення населення під час місцевих виборів, запланованих на 25 жовтня 2015 року.

«Абетка виборця» - це 27 аудіороликів, у яких озвучено стислі й змістовні відповіді на найпоширеніші запитання щодо місцевих виборів. Як розповіла головний редактор головної редакції суспільно-політичних програм ТО УР-1 Аліна Акуленко, ідея проекту виникла передовсім із бажання змінити у виборця уявлення про вибори: «Абетка виборця» - це розповідь простими словами про те, як, кого і навіщо ми обираємо 25 жовтня, і чому це так важливо – обирати свідомо. Виборцю однаково важливо знати і скільки позначок у бюлетені він має поставити, і чому так важливо йти на виборчу дільницю із паспортом, і що таке усвідомлений вибір, і чому його вибір – це його особиста відповідальність за розвиток країни. Саме сукупність усіх цих знань гарантує прозорий і результативний виборчий процес».

«Наші соціальні ролики, - наголосила Аліна Акуленко, - це як своєрідна протиотрута до тієї подеколи занадто агресивної агітаційної передвиборчої кампанії, яка щодня тисне на виборця. Не примітивізуючи, не лякаючи кримінальною відповідальністю за прямий чи не прямий підкуп і не озвучуючи довгих роз’яснювально-дидактичних полотен щодо змін у виборчому законодавстві, ми розповідаємо про те, що має знати кожен виборець. Підкреслю два ключових моменти: саме розповідаємо і саме виборцю. Бо ось у цьому зосередженні на задоволенні потреб і запитів на доступну й достовірну інформацію кожного громадянина ми й вбачаємо роль суспільного мовника у висвітленні місцевих передвиборчих баталій», - додає пані Акуленко..

Коли «Детектор медіа» тільки розпочинав роботу, найпопулярніші українські медіа ще дослухалися до темників. Але завдяки спільній боротьбі журналістів та суспільства це змінилося. Найпоказовіше: Україна пройшла шлях від державного телебачення до Суспільного.

Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.

Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
galagov.tv
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду