«Громадське радіо» зібрало 106 тисяч гривень на Спільнокошті

«Громадське радіо» зібрало 106 тисяч гривень на Спільнокошті

18:24,
10 Серпня 2015
3031

«Громадське радіо» зібрало 106 тисяч гривень на Спільнокошті

18:24,
10 Серпня 2015
3031
«Громадське радіо» зібрало 106 тисяч гривень на Спільнокошті
«Громадське радіо» зібрало 106 тисяч гривень на Спільнокошті
190 людей перерахували «Громадському радіо» 106 761 гривні на виробництво нових програм.

Збір коштів тривав 100 днів. За цей час команда розраховувала зібрати 100 000 грн, аби оплатити оренду студії, обладнання та роботу звукорежисерів та журналістів. Про це йдеться йдеться на сторінці проекту на сайті Спільнокошту.

Зібрані гроші підуть на виготовлення трьох програм:

«Чайник» Лариси Денисенко допомагає розібратися із засадничими питаннями економіки, політики, охорони здоров`я, міжнародних відносин, фінансів, права та інших сфер.

Проект Ірини Славінської «Антена» допоможе слухачам «тренувати смакові рецептори і накачувати м'язи читання, бачення, слухання, думання». Формат програми відкритий – інтерв’ю, читання прози та поезії, а також різноманітні експерименти.

В «Філософському Барабані» Олег Шинкаренко з запрошеними гостями просто і цікаво розповідає про філософію. «Одного разу я розкрив «Історію західної філософії» Бертрана Рассела і захоплено прочитав все до кінця. Я готувався до дуже серйозних інтелектуальних зусиль, необхідних для прочитання цієї книжки, але виявилося, що вона написана, як гостросюжетний авантюрний роман. Власне, Рассел колись писав її, як збірку лекцій по філософії для одного нудьгуючого американського міліонера. Тоді я подумав, що цілком можливо зробити цілу серію захопливих передач про філософів», - зазначає автор на сторінці проекту.

Коли «Детектор медіа» тільки розпочинав роботу, найпопулярніші українські медіа ще дослухалися до темників. Але завдяки спільній боротьбі журналістів та суспільства це змінилося. Найпоказовіше: Україна пройшла шлях від державного телебачення до Суспільного.

Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.

Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
biggggidea.com
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду