«Україна є сучасна, позитивна і прагне єдності в усьому» – творець проморолика «Євробачення-2017»

«Україна є сучасна, позитивна і прагне єдності в усьому» – творець проморолика «Євробачення-2017»

14:16,
19 Січня 2017
2350

«Україна є сучасна, позитивна і прагне єдності в усьому» – творець проморолика «Євробачення-2017»

14:16,
19 Січня 2017
2350
«Україна є сучасна, позитивна і прагне єдності в усьому» – творець проморолика «Євробачення-2017»
«Україна є сучасна, позитивна і прагне єдності в усьому» – творець проморолика «Євробачення-2017»
Фан-спільнота «Eurovision Ukraine - Євробачення Україна» зробила і оприлюднила у себе на сторінці у Facebook презентаційне відео пісенного конкурсу «Євробачення-2017» – Our Home.

Його створив адміністратор і засновник фан-спільноти «Eurovision Ukraine - Євробачення Україна» режисер Олександр Винокур.

«Ідея промо-ролику виникла ще в травні 2016 року, коли Джамала перемогла на конкурсі. Дуже хотілося показати, що Україна – це не тільки війна, корупція, і якась там країна в Східній Європі, а що ми є сучасними, позитивними і прагнемо єдності в усьому. Важко, звичайно, було його створювати без будь-якої технічної підготовки (мінімальні навички в створенні контенту звичайно були), але власний ентузіазм і підтримка друзів зробили свою справу», – розповів сайту «Суспільне мовлення»  Олександр Винокур.

У ролику представлені українські міста Київ, Чернівці, Одеса, Харків, Івано-Франківськ, Дніпро, Вінниця, а також Крим. Кожному куточку України у відео режисер дав свій опис. Чернівці описав «українським «маленьким Парижем», Одесу – «морем і посмішками», Крим назвав «нашою сім'єю», Івано-Франківськ – «Карпатською столицею», Харків – «різнобарвним і емоційним», Дніпро асоцієються з бізнесом.  

«Міста обирав виключно орієнтуючись власним перебуванням там колись. А щодо Львова, який не увійшов до ролику – він не планувався, адже його розкручують в усіх промо-роликах про Україну, а про інші міста Західної України забувають. Не знаю, чи буде серія роликів, але я думаю, що все ще попереду», – сказав режисер.  

Олександр Винокур зазначив, що група «Eurovision Ukraine - Євробачення Україна» існує в соціальній мережі вже 3 роки. «Навесні будемо святкувати», – додав він.  Вона не є офіційною, а приватною. «Ми ні з ким не співпрацюємо, і створюємо власний контент для ознайомлення з конкурсом», – пояснив  пан Винокур.

Нагадаємо, 17 січня телеканал СТБ, який проводить національний вібір, оголосив, що до півфіналу національного відбору на «Євробачення-2017» пройшли 24 учасники. Ім'я переможця, який представлятиме Україну на конкурсі, оголосять 25-го лютого в фіналі відбору.

Головною ареною конкурсу стане Міжнародний виставковий центр на лівому березі. Півфінали «Євробачення-2017» відбудуться 9 та 11 травня, фінал – 13 травня.

Коли «Детектор медіа» тільки розпочинав роботу, найпопулярніші українські медіа ще дослухалися до темників. Але завдяки спільній боротьбі журналістів та суспільства це змінилося. Найпоказовіше: Україна пройшла шлях від державного телебачення до Суспільного.

Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.

Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду