«UA:Перший» вперше не відправив журналістів на Олімпійські Ігри – Зураб Аласанія

«UA:Перший» вперше не відправив журналістів на Олімпійські Ігри – Зураб Аласанія

15:48,
8 Серпня 2016
3321

«UA:Перший» вперше не відправив журналістів на Олімпійські Ігри – Зураб Аласанія

15:48,
8 Серпня 2016
3321
«UA:Перший» вперше не відправив журналістів на Олімпійські Ігри – Зураб Аласанія
«UA:Перший» вперше не відправив журналістів на Олімпійські Ігри – Зураб Аласанія
Національна телекомпанія України вперше не відправила своїх журналістів на Олімпійські Ігри, які цього року проходять Ріо-де-Жанейро. Причина – відсутність відповідних витрат у бюджеті каналу.

Про це повідомив у Facebook гендиректор «UA:Перший» Зураб Аласанія.

Як він зазначив, кілька мільйонів євро НТКУ сплатила за права на дві Олімпіади (зима-літо). І не сплатила 70 тисяч доларів за відправку команди НТКУ.

«За діючими державними тарифами і ставками сплатити за добу в номері готелю в Ріо-де-Жанейро можна максимум 130 доларів. Тоді як вже рік тому бронювання номера в "олімпійському" місті починалося з 400-450 доларів. Те ж саме стосується всього - робочих місць на олімпійських локаціях, пересування п'яти знімальних груп між п'ятнадцятьма локаціями, інтернету і монтажних місць і так далі. Не кажучи вже про квитки на літак», - пояснив Аласанія.

За його словами, такі проблеми завжди вирішувалися «чорним налом».

«Просто різниця покривалася кешем. Який треба вкрасти у держави - тут, в компанії, на рекламі. Можна ще заробити на джинсі – багато. І використовувати кеш на ці та мільйон інших непередбачених держкодами, держтарифами і держрозцінками витрат. Однак в НТКУ не крадуть»,– додав Аласанія.

Пан Аласанія припускає, що чиновники полетіли в Ріо «готівкою».

«Звідки взяли - а ось про це вже у них питайте. Не крадемо – не їдемо. Це зрада чи перемога?», – зауважив Аласанія.

Нагадаємо, телеканал «UА:Перший» ексклюзивно показуватиме близько 200 годин олімпійських змагань для глядачів України – у телеефірі та на сайті.

Коли «Детектор медіа» тільки розпочинав роботу, найпопулярніші українські медіа ще дослухалися до темників. Але завдяки спільній боротьбі журналістів та суспільства це змінилося. Найпоказовіше: Україна пройшла шлях від державного телебачення до Суспільного.

Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.

Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду