Канадська СВС просить послабити встановлені правила щодо свого контенту

13:24,
21 Листопада 2012
1637

Канадська СВС просить послабити встановлені правила щодо свого контенту

13:24,
21 Листопада 2012
1637
Канадська СВС просить послабити встановлені правила щодо свого контенту
Суспільний мовник акцентує на тому, що медійне середовище змінюється надзвичайно швидко, і наразі СВС просто не встигає задовольняти інформаційні потреби своєї аудиторії через обмеження, які регулюють його контент.

На громадських слуханнях, які стартували у понеділок, 19 вересня, керівництво суспільного мовника СВС прагне схилити Комісію з питань мовлення та телекомунікацій Канади (CRTC) до «демократизації» вимог, які зараз висуваються перед її ефірним наповненням.

Генеральний директор СВС Х'юберт Лакруа (Hubert Lacroix) пояснює потребу в цих діях тим, що сьогодні суспільне мовлення стрімко втрачає свою аудиторію. Більшість глядачів та слухачів, особливо молодь, незадоволені тим, що сьогодні транслює СВС. Як наслідок, вони переходять до інших приватних каналів.

За словами Х'юберта Лакруа, корпорація СВС і так вимушена працювати в умовах значної мінімізації бюджету, тому зменшення вимог до мовника могло б суттєво допомогти інформаційному виробництву.

Для покращення цієї ситуації Х'юберт Лакруа пропонує зробити низку тактичних кроків, які фактично нівелюють певні обмеження, накладені CRTC.

Так, він пропонує більше орієнтуватися на смаки аудиторії, адже культивація певних цінностей, хоч і важлива, але не дає значних прибутків.

CBC пропонує присвятити 75% мовлення в день і 80% мовлення у прайм-тайм програмам англійською мовою, незалежно від того, де вони були вироблені. А це означає масштабне урізання нинішніх 80% програм канадського виробництва.

Також Х'юберт Лакруа просить залишити за СВС виключне право на трансляцію ігор NHL, кошти за ретрансляцію яких значно полегшували фінансове становище мовника.  

Крім того, як ми зазначали раніше, корпорація запросила дозвіл на впровадження комерційної реклами в ефір CBC Radio 2 і Espace Musique, щоб компенсувати втрати фінансування.

«Ми пропонуємо звузити значну кількість серйозних зобов'язань до основних, ключових цілей. Тому що нам потрібна гнучкість, аби відповідати запитам аудиторії», – зауважив  Х'юберт Лакруа.

Однак CRTC голова Жан-П'єр Блейс (Jean-Pierre Blais) висловив сумніви щодо доцільності послаблення нормативних зобов'язань CBC, заявивши, що тверді зобов'язання – один з критеріїв, які відрізняють суспільний мовник від приватного.

Джерело: Friends of Canadian Broadcasting

Коли «Детектор медіа» тільки розпочинав роботу, найпопулярніші українські медіа ще дослухалися до темників. Але завдяки спільній боротьбі журналістів та суспільства це змінилося. Найпоказовіше: Україна пройшла шлях від державного телебачення до Суспільного.

Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.

Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
Х'юберт Лакруа
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду