Акредитація на «Євробачення-2017» розпочалася

Акредитація на «Євробачення-2017» розпочалася

16:44,
6 Лютого 2017
3165

Акредитація на «Євробачення-2017» розпочалася

16:44,
6 Лютого 2017
3165
Акредитація на «Євробачення-2017» розпочалася
Акредитація на «Євробачення-2017» розпочалася
З 6 лютого Європейська мовна спілка відкрила акредитацію на «Євробачення-2017» для представників преси і фанів (категорії P і F). Вона триватиме до 00:00 (CET) 2 квітня.

Для того, щоб подати заявку на акредитацію, необхідно створити власний профіль на платформі Eurovision Family Accreditation System (EFAS), йдеться на офіційному сайті Eurovision Song Contest.

Далі треба заповнити акредитаційну анкету, завантажити фотографію відповідно до зазначених вимог. Тим, у кого вже існує свій профіль, не потрібно створювати новий, можна скористатися наявним, повідомляє мовник-організатор.

Кожен учасник повинен вказати тип медіа, який він представляє, та свою посаду. 

Заявки від національних та регіональних ЗМІ країн-учасниць, а також від будь-яких інших медіа, що охоплюють невелику аудиторію, будуть розглянуті головою делегації відповідної країни-учасниці. Так само розглядатимуться і заявки фотографів країн-учасниць пісенного конкурсу. Тобто заявки представників українських ЗМІ розглядатиме голова офіційної делегації на «Євробаченні-2017» від України, повідомляє прес-служба НСТУ.

З будь-яких питань щодо акредитації рекомендують звертатися на адресу електронної пошти: accreditation@eurovision.tv

Нагадаємо, головною ареною конкурсу стане Міжнародний виставковий центр на лівому березі. Півфінали «Євробачення-2017» відбудуться 9 та 11 травня, фінал – 13 травня.

Продаж квитків на міжнародний конкурс розпочнеться у лютому. Квитки коштуватимуть від 40 до 200 євро.

Коли «Детектор медіа» тільки розпочинав роботу, найпопулярніші українські медіа ще дослухалися до темників. Але завдяки спільній боротьбі журналістів та суспільства це змінилося. Найпоказовіше: Україна пройшла шлях від державного телебачення до Суспільного.

Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.

Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду