Робоча група зі створення СМ розглянула схему технологічного комплексу НСТУ

18:18,
1 Жовтня 2014
1358

Робоча група зі створення СМ розглянула схему технологічного комплексу НСТУ

18:18,
1 Жовтня 2014
1358
Робоча група зі створення СМ розглянула схему технологічного комплексу НСТУ
Члени робочої групи з розробки стратегії створення НСТУ 30 вересня розглянули функціональну схему технологічного комплексу НСТУ, яку представив технічний директор НТКУ Юрій Бойчук. За словами пана Бойчука, НСТУ має складатися з чотирьох комплексів: мовлення; виробництва програм; виробництва новин та архіву. Він також уточнив, скільки на НТКУ павільйонів, студій, ПТС тощо. Крім того, учасники зустрічі обговорили схему проходження сигналу НСТУ, яку представив Юрій Бойчук. 

Також члени робочої групи заслухали доповідь щодо діяльності, технічної бази, кадрового складу Української студії телевізійних фільмів «Укртелефільм», на базі якого також має бути створене суспільне мовлення. В.о. генерального директора «Укртелефільму» Віктор Петренко повідомив присутнім, що «Укртелефільм» – госпрозрахункове підприємство, що перебуває у сфері управління Держкомтелерадіо, є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахункові рахунки у банках тощо. «На нашу думку, “Укртелефільм” в системі суспільного телебачення має зберегти свою самостійність, виконувати функції фільмовиробника та структури, що надає послуги по обслуговуванню телекомпаній, які входять до СМ. Для виконання цих функцій ми маємо два великі і малий павільйони, допоміжні сервісні приміщення (гримерні, костюмерні, репетиційні, кімнати відпочинку), досвідчений персонал, знімальну техніку тощо. Також “Укртелефільм” має кіноархів, частина якого оцифрована. Штатна чисельність студії скоротилася з 800 до 56 осіб, які зараз підтримують життєдіяльність комплексу», – сказав Петренко. За його словами студія, якій в січні 2015 року виповниться 50 років, створила понад три з половиною тисячі телефільмів різних жанрів. Але зараз, на жаль, студія не має замовлень, хоча за повного завантаження виробничих потужностей може виробляти фільмів та серіалів від 60 до 94,6 годин на рік. «Вартість однієї частини художнього фільму (10 хвилин) власного виробництва на сьогодні складає 100-120 тисяч гривень, тоді як комерційних студіях до 1 мільйона», – зауважив Петренко.

 

Учасники зустрічі також розглянули пакет документів, підготовлений Національною радою з питань телебачення і радіомовлення (роз’яснення щодо значення «суспільно–політичний канал» в структурі НСТУ), а також можливості трансляції окрім контенту суспільно-політичного спрямування, спортивного, розважального, дитячого тощо. З приводу процедури отримання ліцензії на суспільне мовлення представники Нацради сказали, що наразі питання ліцензування ще розглядати передчасно.

 
 

Начальник управління внутрішнього аудиту Держкомтелерадіо Наталія Степанова надала  узагальнену інформацію по балансових звітах компаній системи Держкомтелерадіо у частині виробництва власного продукту, персоналу, органіграм організацій. Вона уточнила кількість журналістів на каналах, порівняла у відсотках співвідношення керівництва до решти працівників. Деякі представники обласних ДТРК були не згодні з оприлюдненими цифрами (щодо кількості власного продукту), зазначивши, що вони некоректні. Пані Степанова запевнила, що цей звіт поправлять і зроблять у відповідності з наданою регіонами звітністю.

На зустрічі був присутній представник Житомирської ОДТРК, скайпом включалися представники Рівненської, Харківської, Чернівецької, полтавської, Вінницької, Івано-Франкцівської ОДТРК, Криворізської та Новгород-Сіверська РДТРК. 

Члени робочої групи обговорили порядок денний на наступну зустріч, яка має відбутися 7 жовтня.

 

"Суспільне мовлення"

Фото надане прес-службою НТКУ

Коли «Детектор медіа» тільки розпочинав роботу, найпопулярніші українські медіа ще дослухалися до темників. Але завдяки спільній боротьбі журналістів та суспільства це змінилося. Найпоказовіше: Україна пройшла шлях від державного телебачення до Суспільного.

Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.

Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду