Зураб Аласанія: «Суспільне мовлення здатне окупити себе»

Зураб Аласанія: «Суспільне мовлення здатне окупити себе»

13:30,
2 Вересня 2014
1619

Зураб Аласанія: «Суспільне мовлення здатне окупити себе»

13:30,
2 Вересня 2014
1619
Зураб Аласанія: «Суспільне мовлення здатне окупити себе»
Зураб Аласанія: «Суспільне мовлення здатне окупити себе»
Суспільне мовлення здатне окупити себе, створюючи програми для людей, а не для  влади, заявив генеральний директор Національної телекомпанії України (НТКУ) Зураб Аласанія в програмі Романа Коляди «Український вимір», що виходить в ефірі радіо УР-1. Про це повідомляє прес-служба Національної радіокомпанії України (НРКУ).
 Медіа спільнота в численних дискусіях про запровадження  суспільного мовлення в Україні одним з каменів спотикання називає проблему фінансування. Зураб Аласанія вважає, що завдання є вирішуваним, і суспільне мовлення не повинне залежати ні від чиїх грошей, навіть державних. За підрахунками керівника НТКУ, вже за чотири роки кожному пересічному споживачу медіапродукції достатньо буде сплачувати раз на рік 5 гривень, щоб суспільне мовлення могло утримувати себе і пропонувати якісний контент.

Ключовим для суспільного мовлення буде питання кадрів, і тут, на переконання Генерального директора НТКУ, важливо мати в команді людей, які мають бажання і вміють працювати на результат.    

Наступний випуск «Українського виміру», присвяченого обговоренню проблем створення суспільного мовлення, вийде в ефірі УР-1 11 вересня о 13.10.

Нагадаємо, Генеральний директор медіахолдингу ZIK Дмитро Добродомов заявив у програмі «Український вимір», що успіх матиме той суспільний канал, якому глядач довірятиме.

Джерело: Телекритика

Коли «Детектор медіа» тільки розпочинав роботу, найпопулярніші українські медіа ще дослухалися до темників. Але завдяки спільній боротьбі журналістів та суспільства це змінилося. Найпоказовіше: Україна пройшла шлях від державного телебачення до Суспільного.

Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.

Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
aif.ua
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду