У Стенфордському університеті Фукуяма викладає курс про створення суспільного мовлення в Україні

У Стенфордському університеті Фукуяма викладає курс про створення суспільного мовлення в Україні

17:45,
3 Серпня 2017
3022

У Стенфордському університеті Фукуяма викладає курс про створення суспільного мовлення в Україні

17:45,
3 Серпня 2017
3022
У Стенфордському університеті Фукуяма викладає курс про створення суспільного мовлення в Україні
У Стенфордському університеті Фукуяма викладає курс про створення суспільного мовлення в Україні
Професор Стенфордського університету, філософ, політолог, автор однієї з найпопулярніших політичних праць кінця ХХ століття «Кінець історії та остання людина» Френсіс Фукуяма викладає у Стенфорді кейс про створення українського суспільного мовника.

Про це йдеться на сайті «UA:Перший». Фукуяма неодноразово приїжджав до України, за якою пильно стежить ще з часів Помаранчевої революції.

Із кейсом про створення українського суспільного мовника, в якому йдеться про процес трансформації Національної телекомпанії України (НТКУ) в Національну суспільну телерадіокомпанію України (НСТУ) станом на квітень 2014 року, Френсіс Фукуяма був ознайомлений на початку 2017 року. Ця тема миттєво зацікавила професора. Спочатку він представив цей кейс в рамках своєї навчальної програми Leadership Academy for Development в Грузії. А після цього почав викладати його у Стенфорді, де, за словами народного депутата України Олени Сотник, яка була учасницею навчальної програми Фукуями, кейс українського суспільного викликав активну дискусію.

Зазначимо, що кейс, присвячений створенню суспільного мовлення в Україні, створила команда викладачів Українського католицького університету Софія Опацька, Ярина Ключковська, Андрій Рождественський та юрист Центру демократії та верховенства права Ігор Розкладай на тренінгу для тренерів «Викладання та розробка навчальних кейсів для вивчення державної політики». «Першим завданням нашого кейсу був аналіз усіх стейкхолдерів, їхніх інтересів, ролі та впливу на процес трансформації. Іншою важливою концепцією, якій ми приділили окрему увагу, була модель лідерства. Навчальний кейс передбачає вивчення певних інструментів або концепцій. У нашому випадку він показує дилему, яка була в квітні 2014 року щодо майбутнього Суспільного в Україні. І нами також були описані можливі виклики», – розповіла одна з авторів кейсу Софія Опацька.

Коли «Детектор медіа» тільки розпочинав роботу, найпопулярніші українські медіа ще дослухалися до темників. Але завдяки спільній боротьбі журналістів та суспільства це змінилося. Найпоказовіше: Україна пройшла шлях від державного телебачення до Суспільного.

Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.

Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду