Інтернет-трансляцію фінала «Євробачення» дивилися понад 160 тис. користувачів, до 75 тис. одночасно

Інтернет-трансляцію фінала «Євробачення» дивилися понад 160 тис. користувачів, до 75 тис. одночасно

16:48,
20 Травня 2016
3513

Інтернет-трансляцію фінала «Євробачення» дивилися понад 160 тис. користувачів, до 75 тис. одночасно

16:48,
20 Травня 2016
3513
Інтернет-трансляцію фінала «Євробачення» дивилися понад 160 тис. користувачів, до 75 тис. одночасно
Інтернет-трансляцію фінала «Євробачення» дивилися понад 160 тис. користувачів, до 75 тис. одночасно
Технічний директор НТКУ Юрій Бойчук роз’яснив ситуацію з неякісною інтернет-трансляцією Міжнародного пісенного конкурсу «Євробачення-2016», що проходив у Стокгольмі

Читачі «Детектора медіа» поскаржилися на неякісну інтернет-трансляцію телеканалом «UA:Перший» Міжнародного пісенного конкурсу «Євробачення-2016», що проходив у Стокгольмі минулого тижня. Деякі зазначали про неякісну картинку відео, інші взагалі обурювалися відсутністю трансляції. «Детектор медіа» звернувся за коментарем до технічного директора телеканалу «UA:Перший» Юрія Бойчука з проханням прояснити ситуацію і прокоментувати скарги глядачів.

За словами Юрія Бойчука, телеканал «UA:Перший» не робить онлайн-мовлення власними силами, бо такий рядок відсутній у бюджеті НТКУ. «За підтримки одного з наших технічних партнерів ми отримуємо цю послугу на волонтерських засадах», – зазначає технічний директор НТКУ.

«Під час перегляду першого півфіналу кількість глядачів була такою, що потужності партнера не витримали навантаження. Відповідно, більшість глядачів не змогла переглянути цю трансляцію в інтернеті», – сказав пан Бойчук.

Технічний директор запевняє, що під час другого півфіналу було проведено певну роботу для виправлення ситуації. Зокрема, знижено бітрейт профілю, щоб задовольнити більшу кількість глядачів; розширено канал, що обслуговував сайт (завдяки компанії «Адамант»); підключено альтернативний плеєр онлайн-мовлення з розширеним в п’ять разів каналом інтернету (дякуючи IT-службі НРКУ та компанії «Дрімлайн»); підключено ще один альтернативний плеєр онлайн-мовлення за рахунок власного каналу інтернету (знову завдячуючи компанії «Адамант»).

«Всі роботи виконувалися виключно на волонтерських засадах. Загальна ширина каналів склала 16 Гбіт/с. Завдяки цій роботі більшість глядачів змогла переглянути трансляцію півфіналу», – каже Юрій Бойчук.

Під час підготовки до фіналу, за словами технічного директора, крім усіх робіт, що були виконані в рамках підготовки до другого півфіналу, «UA:Перший» звернувся до компанії, що професійно виконує послуги онлайн-мовлення (компанія Cosmonova). За допомогою цієї компанії канал отримав додаткові потужності та канали інтернету. Загальна ширина каналів для трансляції каналу 56 Гбіт/с.

Юрій Бойчук повідомив, що під час першого півфіналу 10 травня було 38 158 користувачів за день, до 16 600 одночасно.

Статистика відвідування сайту під час першого півфіналу 10 травня (в порівнянні з звичайним навантаженням на сайт)

Під час другого півфіналу 12 травня було 81 341 користувачів за день, до 38 000 одночасно.

Статистика відвідування сайту під час другого півфіналу 12 травня (в порівнянні з звичайним навантаженням на сайт)

І під час фіналу «Євробачення» 14 травня трансляцію дивилися 160 804 користувачів за день, до 75 000 одночасно.

 

Статистика відвідування сайту під час фіналу 14 травня (в порівнянні з звичайним навантаженням на сайт)

Для порівняння – середня відвідуваність сайту «UA:Перший» становить 150 тис. за місяць.

Нагадаємо, представниця України виконавиця кримськотатарського походження Джамала (Сусанна Джамаладінова) з піснею «1944» перемогла на 61-му Міжнародному пісенному конкурсі «Євробачення», фінал якого відбувся 14 травня в столиці Швеції Стокгольмі.

Фото надане прес-службою «UA:Перший»

Коли «Детектор медіа» тільки розпочинав роботу, найпопулярніші українські медіа ще дослухалися до темників. Але завдяки спільній боротьбі журналістів та суспільства це змінилося. Найпоказовіше: Україна пройшла шлях від державного телебачення до Суспільного.

Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.

Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду